Beautiful Washington State


White houses, like a blue ocean


Sunset of Bowman Bay

Ja, gamla minnen från USA. Detta är en bild från när jag var på skolresa :) Vi gick upp på en stor kulle och satt där i säkert en timme och kolla på solnedgången! Gud vad härligt det var.


Good bad good

Crazy day det var i söndags asso! First, kommer vi 4:a i Riktskuppen (vårat gymnastik lag är nu 4:de bäst i Sverige). Sedan missar vi nästan tåget från Växjö till Stockholm. När vi har kommit på tåget är min och en kompis sittplatser ner kissade! Då fick vi byta till första klass :) Men, efter typ 5 minuter så kommer några gammlingar och säger att det är deras platser... Ja, då fick vi gå tillbaka till våra äkliga säten igen. Sen får vi flytta igen, till första klass! Då kikar jag till sidan av sätet lite grann och så ser jag Jay från idol! Sen märker jag att han sitter med Minah. Och sedan ser jag Linnea och Olle också!!! Coolt va? Nu har jag allas autografer ;) Kram kram!

RSS 2.0