Fall Shimmer


Fire eyes


Rainbow ;)


Watch out for Ghosts and Goblins!

HAPPY HALLOWEEN! 
Tycker om den här bilden :) Super sööt!!! Ha det gött ;)

  (bild inte tagen av mig!)

Leaves


Avril Lavigne

Basket Case (Green Day):
 
My Happy Ending:
 
Nobody's Home:
 
Girlfriend:
 
When Your Gone:
 
Together:
 
Runaway:
 

 

Det finns jätte många fler låtar av Avril Lavigne som jag ÄLSKAR men nu orkar jag inte lägga upp fler :)
//Emma <33

Metallica

One:
 

Enter Sandman:
 


Hur väll känner du mig?

Nu ska ni få svara på lite frågor. Hur väll känner ni mig igentligen??? ;)

1. Hur gammal är jag?
2. Vad har jag för ögonförg?
3. Vad är 3 av mina favoritfärger?
4. Var har jag bott 11 år av mitt liv?
5. A'M I A CRAZY PERSON WHO HAS A MIND OF MY OWN?!?!

Kommentera dina svar 1-5 och sen får du kolla på svaren som står efter detta:
<
<<
<<<
<<<<
<<<<<
<<<<<<
<<<<<<<
<<<<<<<<
<<<<<<<<<
<<<<<<<<<<
<<<<<<<<<
<<<<<<<<
<<<<<<<
<<<<<<
<<<<<
<<<<
<<<
<<
<
<<
<<<
<<<<
<<<<<
<<<<<<
okej nu får det räcka...
SVAR:
1. 13
2. grön-blå-grå-ljusbrun typ
3. Grön, rosa, svart
4. USA <33
5. OH YEAH! xD

Ha det gött!
//Emma

Elsa pelsa och ett löv haha


Gymnastik Tävling!

AAhhh!! Nu ska jag snart åka och tävla! I'M SO NERVOUS! hehe =)

Imagine


Peace out England!


I'm Twirling, and the Leaves keep Falling


Ghost Whisper


I Caught Myself


Color Makes the World Go Round =)


Neon is the Key to Life


I Believe I Can Fly and Touch the Sky


Paramore

Ignorance:
 
Crushcrushcrush:
 
Misery Buisness:
 

Välkommen till min nya blogg!


RSS 2.0