Rrrrandom från Facebook ;)

Lite om mig! :) hehe
Name: Emma
Birthday: March 25th, 1997
Birthplace: Sweden
Favorite Color: GREEN <3
Favorite Drink: Coke
Favorite Food: good question.....
Favorite Sport: gymnastics
Time right now: 8:06 pm
Hair Color: light brown
Nail polish right now: none
Size feet: 39-40
Dress size: 34/xS
Height: 167cm
Perfume: ehhh...
Glasses?: reading glasses
Last party?: don't know ;)
Favorite Male celebrity: Billy Joe Armstrong
Favorite Female celebrity: Avril Lavigne or Hayley Williams
Favourite season: Spring
Cold or hot nights: Cold
Tea or Coffee: yuck..
Favorite Band: Green Day
Favorite TV Show: no clue
Best friend: I have a lot of good friends ;D
Song you can’t stop listening too: All I Wanted by Paramore
Flats or heels: flats :P

Klistra in dom här frågorna på din blogg, ta bort det som jag har skrivit och skriv in dina svar!! ;D
Ha det bra!

Det Snöar!

-Nu tyckte väll vädret att det var dax för lite snö igen! Bra? Dåligt?
Själv så orkar jag verkligen inte med snön... inte just nu i alla fall :)


Aktuellt :D

Jag ska vara med på Aktuellt! På onsdag kommer ett TV-team till dit jag bor. Jag ska troligtvis gå från skolan vid lunch, göra intervjun hemma, och sedan åka tillbaka till skolan igen :) Rolig, men nervöst! Jag ska svara på lite frågor om en ny webbtjänst som heter Lociloci :) Det ska nog visas i TV sen också, men dom kanske klipper "filmen" eller hur man nu ska säga :)
<3

Ny Design!

Jag, som ni ser så har jag en ny design! ;)
-Vad tycks?

Hoppas ni alla har haft det bra idag!

11/8/10

Här får ni en liten bild på min underbara hund, Elsa ;) Detta var från USA i Lake Chelan.


Guns N Roses- Knocking on Heaven's Door


American style ;D

Detta är en bild på min testblogg :) Jag tyckte att det va lite kul med Amerikanskt tema så testa lite gran :P
- Vad tycks??

Landet


Jag längtar till Våren!


-Men Gud! Jag längtar till våren så himla mycket!! Jag saknar det fina, varma vädret... nu är det kallt. Blää! Aja, det tar ju bara en hel vinter tills vi får se alla fina blommor igen! Vi får stå ut ett tag till ;)
Ha det bra!
//Emma

Följ min blogg med blogglovin!

Följ gärna min blogg med blogg lovin! Det är snabbt och enkelt, tryck bara på länken :)

Följ min blogg med bloglovin

Optical Illusions ;)

Hitta lite roligt som ni kan testa! Jag har prövat alla, men favoriten är Amerikanska flaggan ;)


Can you see the man and the word in this picture?

Flyleaf

Vad sägs om lite musik!? Det här bandet är riktigt bra!


All around me:


So sick:


Fully alive:


There for you:


Visst är dom bra?

Idag.....blablabla.....

Hejsan svejsan!
Har ingen aning om vad titlet skulle vara så det fick bara bli något :) Ja... har haft det otroligt roligt med Celine idag! Vi har fotat, kollat på film (en "Thriller") och suttit vid datorn. Hennes jätte fina hundar och katt har vi (jag) också hållit på med!
Vad har ni gjort idag da?

Slut på idéer nu... aja får lada för ännu en bra dag imorgon istället!

Ha det bra! <33
//Emma

Look into my Glittering Eyes


RSS 2.0